sobota, 4 kwietnia 2020

Namaste

Witam was Kochani Czytelnicy

Jest to nowy blog -  nowe możliwości, nowe znajomości. Mam na imię Justyna, mam 29 lat. Od zawsze interesowały mnie kultury, tradycje, religie świata obyczaje i świetą w innej kulturze.

Nie są to łatwe tematy, ale warto się w nie zagłębić, poznać je z bliska i poczuć ich zapach

Będę tu pisać wszystko, co jest związane z tym tematem. Liczę, że Wam się to spodoba i zostaniecie ze mną na dłużej.

Dodam jeszcze, że zawsze kusiły mnie podróże po świecie.
Na razie mogę robić to zdalnie, ale chętnie będę Wam przedstawiać  wiedzę i różne ciekawostki. Gorąco Was zapraszam do odwiedzania tego miejsca w sieci i zostawcie po sobie choć mały komentarz, by pokazać ze wam sie tu podoba i mi to doda odwagi dzielania sie z wami rożnymi informacjami



Pozdrawiam Justyna

9 komentarzy:

  1. Super na pewno będę zaglądała

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać ciekawostki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tematyka! Kultury innych krajów to ciekawy temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że zawsze warto poszerzać swoją wiedzę, a takie ciekawostki są idealną formą. Czasami można dowiedzieć się zadziwiających rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie życzę powodzenia z nowym blogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super powodzenia w tworzeniu bloga, na pewno zajrzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w tworzeniu takiego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia i wielu pomysłów, a na pewno będziesz miała wielu czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń